Neohodnoceno
Synology NBD 5 let servisní balíček na zařízení s HDD v celkové hodnotě 5000 €
Synology NBD 5 let servisní balíček na zařízení s HDD v celkové hodnotě 5000 €
Kategorie: | Ostatní SW licence |
---|---|
Záruka: | -1 |
Synology NBD OnSite Support pack do 5000 EUR - 5 LET
Balíček expresní výměny nebo opravy vašeho Synology systému
Celková kalkulace pro určení ceny NBD balíčku se vypočítá jako součet cen:
*základního systému NAS
*pevných disků
*síťové karty
*případně dalšího příslušenství
Aktivace podpůrného balíčku
Na stránkách výrobce proveďte registraci: https://technogroup-support.com/ceElements/scripts/tim.technogroup.php
DŮLEŽITÉ!!! Pro aktivaci vašeho podpůrného balíčku poté klikněte na odkaz, který vám přijde na email do 3 měsíců od zakoupení. V případě pozdější aktivace kontaktujte technickou podporu (v případě aktivace po terminu může výrobce požadovat další poplatky).
Platnost NBD balíčku je počítána od momentu zakoupení distributorem.
Důležité:
NBD balíčky je možné zakoupit pouze s novými NAS systémy včetně příslušenství (HDD, SSD, LAN atd.). Každý systém musí být vybaven samostatným NBD balíčkem.
Dostupnost podpory (pouze v AJ):
SLA: 5 x 13 x NBD = Pondělí – Pátek, 7 - 20, odeslání nebo oprava do druhého pracovního dne
Balíček expresní výměny nebo opravy vašeho Synology systému
Celková kalkulace pro určení ceny NBD balíčku se vypočítá jako součet cen:
*základního systému NAS
*pevných disků
*síťové karty
*případně dalšího příslušenství
Aktivace podpůrného balíčku
Na stránkách výrobce proveďte registraci: https://technogroup-support.com/ceElements/scripts/tim.technogroup.php
DŮLEŽITÉ!!! Pro aktivaci vašeho podpůrného balíčku poté klikněte na odkaz, který vám přijde na email do 3 měsíců od zakoupení. V případě pozdější aktivace kontaktujte technickou podporu (v případě aktivace po terminu může výrobce požadovat další poplatky).
Platnost NBD balíčku je počítána od momentu zakoupení distributorem.
Důležité:
NBD balíčky je možné zakoupit pouze s novými NAS systémy včetně příslušenství (HDD, SSD, LAN atd.). Každý systém musí být vybaven samostatným NBD balíčkem.
Dostupnost podpory (pouze v AJ):
SLA: 5 x 13 x NBD = Pondělí – Pátek, 7 - 20, odeslání nebo oprava do druhého pracovního dne
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.